Autor |
Wiadomość |
dandaron |
Wysłany: Czw 19:36, 15 Mar 2007 Temat postu: |
|
Jak nawet będziesz mial to 15fps'ow na ultra detalach w co szczerze wątpie to co to za przyjemność grać na takiej przycince i co to za przyjemność zmniejszać poziom detali. Trzeba prawdzie spojrzeć w oczy i do gier wybrać konsole i nie martwić sie szczegółami |
|
|
czejen |
Wysłany: Śro 21:00, 14 Mar 2007 Temat postu: |
|
Ach ten Crisis wychodzi wychodzi i wyjść nie może na stronie producenta żadnej zmianki o dniu premiery miejmy nadzieje że nie będzie to drugi Stalker;p. Jeżeli na max detalach wycisne 15fpsów na karcie za 450zł będe very happy |
|
|
pyntko_krtofli |
Wysłany: Śro 20:52, 14 Mar 2007 Temat postu: |
|
ee tam zaraz... jasne, że nie będzie to 90 zunifikowanych shaderów, ale dla klasy ekonomicznej tak do 450zł to licza na min 24 zunifikowane shaderki:D, a i nawet z tym będzie całkiem konkretnie ze względu na możliwości DX10:
"Obecne ograniczenia przewidują do 500 obiektów w jednej klatce. Niesie to ze sobą szerokie limity w doznaniach oferowanych przez grę. Ograniczeniem w tym momencie jest fakt, że nie da się wyświetlić tysięcy różnych drzew w jednej klatce w czasie rzeczywistym. DirectX 10 zniesie to ograniczenie."
Przykład to gierka Crisis |
|
|
czejen |
Wysłany: Śro 20:33, 14 Mar 2007 Temat postu: |
|
Brzmi interesująco tylko czy nie pojadą nam po wydajności jak zbój janosik murgrabi? |
|
|
pyntko_krtofli |
Wysłany: Śro 20:26, 14 Mar 2007 Temat postu: DX10 od nVidii |
|
Możemy zaczynac już odliczanie .... w najbliższym czasie największy rywal ATI szykuje premierę kolejnych kart obsługujących najnowszy DX10. Dotychczas jedynymi kartami były niehumanitarno drogie 8800. Nowe karty mają byc bardziej ekonomiczne zarówno pod względem ceny jak i poboru energii (71~~43 waty).
Tuż za rogiem są karty 8600GTS, 8600GT, 8500GT. Pierwsza z nich ma posiadac rdzeń taktowany zegarem 675MHz, oraz 256 MB pamięci GDDR3 (100MHz). Rdzeń drugiej karty to 540MHz, a pamięc między 256, a 126 MB GDDR3 (700MHz). |
|
|