Konsole vs Konsole vs Pcty
Forum arena battle
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj
Forum Konsole vs Konsole vs Pcty Strona Główna
->
hardware
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
NIE
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
PC
----------------
News
Gry
software
hardware
usterki
Podkręcanie
Playstation 3
----------------
News
Gry
Akcesoria
Software
X360
----------------
News
Gry
Akcesoria
Usterki
Playstation 2
----------------
News
Gry
Szara strefa
Playstation Portable
----------------
News
Software
Hardware
Gry
Emulacja
Wii
----------------
News
Gry
Akcesoria
Giełda
----------------
Kupię
Sprzedam
Wymienię
Battle
----------------
X360 czy PS3 a może PC
Ogłoszenia drobne
----------------
nabór
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
dandaron
Wysłany: Czw 19:36, 15 Mar 2007
Temat postu:
Jak nawet będziesz mial to 15fps'ow na ultra detalach w co szczerze wątpie to co to za przyjemność grać na takiej przycince i co to za przyjemność zmniejszać poziom detali. Trzeba prawdzie spojrzeć w oczy i do gier wybrać konsole i nie martwić sie szczegółami
czejen
Wysłany: Śro 21:00, 14 Mar 2007
Temat postu:
Ach ten Crisis wychodzi wychodzi i wyjść nie może na stronie producenta żadnej zmianki o dniu premiery miejmy nadzieje że nie będzie to drugi Stalker;p. Jeżeli na max detalach wycisne 15fpsów na karcie za 450zł będe very happy
pyntko_krtofli
Wysłany: Śro 20:52, 14 Mar 2007
Temat postu:
ee tam zaraz... jasne, że nie będzie to 90 zunifikowanych shaderów, ale dla klasy ekonomicznej tak do 450zł to licza na min 24 zunifikowane shaderki:D, a i nawet z tym będzie całkiem konkretnie ze względu na możliwości DX10:
"Obecne ograniczenia przewidują do 500 obiektów w jednej klatce. Niesie to ze sobą szerokie limity w doznaniach oferowanych przez grę. Ograniczeniem w tym momencie jest fakt, że nie da się wyświetlić tysięcy różnych drzew w jednej klatce w czasie rzeczywistym. DirectX 10 zniesie to ograniczenie."
Przykład to gierka Crisis
czejen
Wysłany: Śro 20:33, 14 Mar 2007
Temat postu:
Brzmi interesująco tylko czy nie pojadą nam po wydajności jak zbój janosik murgrabi?
pyntko_krtofli
Wysłany: Śro 20:26, 14 Mar 2007
Temat postu: DX10 od nVidii
Możemy zaczynac już odliczanie .... w najbliższym czasie największy rywal ATI szykuje premierę kolejnych kart obsługujących najnowszy DX10. Dotychczas jedynymi kartami były niehumanitarno drogie 8800. Nowe karty mają byc bardziej ekonomiczne zarówno pod względem ceny jak i poboru energii (71~~43 waty).
Tuż za rogiem są karty 8600GTS, 8600GT, 8500GT. Pierwsza z nich ma posiadac rdzeń taktowany zegarem 675MHz, oraz 256 MB pamięci GDDR3 (100MHz). Rdzeń drugiej karty to 540MHz, a pamięc między 256, a 126 MB GDDR3 (700MHz).
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
deox v1.2 // Theme created by
Sopel
&
Download
Regulamin